Fotografii de acasa

Daca tot am ajuns acasa (nu am mai fost de … saptamana trecuta), am zis sa o iau la pas prin oras sa fac niste poze, sa ma mai relaxez, sa mai scap de aglomeratia si zgomotul din Oradea. Toamna si-a pus amprenta pe intreaga natura. Aerul pare mai curat si sigur e mai curat decat in Oradea. Oamenii sunt mai linistiti, de fapt nu prea sunt, dar asta nu prea conteaza. M-am simtit bine sa petrec cateva ore plimbandu-ma prin oras si sa fac cateva poze. Mi-am amintit de una alta, de scoala, de plimbarile cu bicicleta, de serile din parc, deastea emotionante.

Crasna
Din oras
Liceul meu. Mi-a placut sa vad copii care se mai joaca cu mingea in curte si nu stau toata ziua la pc. Insa mi-a parut rau cand am vazut terenul de tenis ca arata jalnic, si cata grija aveam de el cand eram aici. Pacat.
Parcul central, aici se vede cel mai bine faptul ca toamna a intrat in drepturi.
Parcul cetatii. Nu prea am multe de comentat despre asta. Insa imi pare rau ca l-au distrus prin sapaturi arheologice si mai ales ca l-au lasat asa. Era chiar frumos in trecut aici. Am incercat sa intru inauntru dar nu am reusit. Plus ca un politist comunitar imi tot dadea tarcoale.
M-am amuzat cand am vazut din nou pomul acela acolo. De ce? Pentru ca eu pe aici veneam acasa de la liceu. Si mereu am tot zis ca ii fac poza. Pana cand intr-o zi chiar imi scosesem telefonul sa il fotografiez cand ce vad, nu mai era. Azi am zambit cand l-am vazut din nou acolo. Chiar daca cineva il taie, el continua sa renasca. Frumos.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Fotografii de acasa

  1. Pingback: Parcul din Simleu, pregatit pentru Craciun | Moga Florin

Lasă un răspuns

