Am lipsit de pe blog…

…o perioada destul de lunga. De trei saptamani nu am scris decat foarte rar si de cele mai multe ori doar in weekend. Nu am avut nici timp si nici conexiune la internet. Pentru cei care nu stiti, de trei saptamani sunt la Oradea. Internet am avut doar pe la facultate si nu aveam timp sa scriu, doar sa ma ocup de unele chestii mai importante.

Cred ca de maine voi avea internet si atunci nu voi mai avea scuze sa nu scriu.

Intre timp m-am mutat de pe blogger pe wordpress. Motive sunt multe, dar sunt motivele mele si nu vi le spun si voua. Am avut ceva treaba, am schimbat linkurile, categoriile, cateva filmulete de pe youtube care nu se mai afisau, am redirectionat traficul de pe vechiul blog, am trimis mailuri catre cei cu care aveam schimb de link, deci treaba multa nu gluma.

Deocamdata blogul este in continua schimbare, lucrez la el, insa sper sa fie definitivat in cel mai scurt timp.

Am sa revin la postarile despre fotbal si despre filme cat de curand. Chiar daca intre timp am vizionat destule filme si am vazut si meciuri interesante care meritau mentionate, timpul si lipsa tehnologiei m-au oprit sa va impartasesc si voua gandurile mele.

Nu imi prea place sa scriu despre intamplari care s-au petrecut in trecut, chiar si in trecutul apropiat. Deaia nu o sa aflati prea multe lucruri despre perioada in care am lipsit. Putem considera ca am luat o mica pauza, iar acum continuam de aici.

Dupa cum spuneam, imi e greu sa scriu despre trecut, probabil din acelasi motiv imi e greu sa scriu si pagina despre mine. De fapt imi e greu sa rezum intr-un text sub 5000 cuvinte tot ceea ce tine de mine 🙂 Glumesc. Sper ca azi sa fie gata si pagina in care ma caracterizez pe mine. Paradoxal, uneori e atat de usor sa ii caracterizezi, sa ii critici sau chiar sa ii lauzi pe ceilalti, insa cand vine vorba de persoana ta, nu mai este atat de usor. E la fel ca in proverbul acela cu paiul si barna din ochiul celuilalt, ochiul tau. Intelegeti voi.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

