Talent


Nu va speriati, nu m-am apucat de desenat, nici macar nu am talent. Nici o linie dreapta nu stiu sa trag. Desenul de mai sus este opera unui prieten din Oradea care a facut din talentul sau o pasiune. Am primit de dimineata poza aceasta de la el si m-am minunat cat de talentat e. Initial nici macar nu l-am crezut cand mi-a spus ca el a facut-o. Oricum, baiatul are talent si il felicit din suflet pentru asta. Pe viitor o sa apara aici si alte creatii ale lui.

Acest articol a fost publicat în chestii, fotografii, interesante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Talent

  1. ciresica zice:

    Foarte talentat prietenul tau. Ar trebui sa il pui sa deseneze mai des pentru ca merita. Si e pacat sa iroseasca acest talent stand. Si eventual poti pune si tu cateva poze pe blog 😀

  2. MogaFlorin zice:

    Pai o sa pun, daca imi mai trimite. Cand mi-a trimis-o pe asta nu mai avea altele fotografiate. Sper sa imi mai trimita, ca si mie imi plac.

  3. Pingback: Un nou desen grafic | Moga Florin

  4. MogaFlorin zice:

    Nu. Imi trimite mie cand mai finalizeaza cate ceva si eu le postez pe blog. Pe viitor am sa incerc sa fac eu fotografiile ca sa se vada mai bine.

Lasă un răspuns

