E plina tara de „destepti”

Eu am spus-o de mai multe ori, chiar si aici pe blog, ca Romania are un viitor cat se poate de stralucit (ironie fina). Pacat de o tara asa frumoasa ca Romania, pacat de ea ca e locuita. Evident ca nu reiese asta neaparat din filmuletele pe care vi le voi arata azi, insa ele sunt o parte a acestei inculturi care domina aceasta tara. Degeaba acuzam noi guvernul, statul, presedintele de toate lucrurile care merg rau in tarisoara noastra (evident au si ei partea lor la masa), cand de fapt cei care locuiesc in ea ii confera acest statu, atat pe meleagurile mioritice, cat si in afara granitelor.

Exemple ar fi destule, insa nu despre asta vreau sa vorbesc azi. Si asa am lungit-o prea mult cu introducerea. Vroiam doar sa va prezint trei filmulete care arata realitatea cu care ne confruntam zi de zi. De la astia asteptam sa faca ceva pentru tara asta? De la acesti elevi si tineri asteptam o schimbare? Hai ca prea o lungesc. Sa revin la ce mi-am propus.

„Eram cu spatele la zid, ca Ceausescu. Au dat in mine si m-am facut elicopter!”

Probabil toti ati auzi de celebrul filmulet de pe youtube cu perversa ca pe Targu Ocna, unde un „golan” este julit la antebrat de un alt „golan”. Dar cred ca stiti cu totii prea bine povestea. A aparut chiar si o melodie.

Si ca sa nu o mai lungesc prea mult, aici gasiti copia fidela a „golanului” cu perversa de pe Targu Ocna. El e autorul replicii de mai sus, cu elicopterul. Si mai apare unul pe acolo care s-a julit pe la ochi, arcada. N-am ce zice, ori suntem golani ori nu mai suntem.

Viitor de aur, tara noastra are.

Acest articol a fost publicat în cultura, diverse, evenimente. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

