Amintiri

Inainte de toate, trebuie sa precizez ca in sfarsit am net in camera. Finally.

Stateam azi si ma uitam la pozele de prin laptop. De prin clasa a XII-a, de la iesirile cu prietenii cu cortul, poze de prin excursiile cu bicicleta, poze care imi trezesc multe amintiri. Eu m-am apucat de facut fotografii (amator) in urma cu vreo doi ani. De atunci am strans mii de poze de peste tot pe unde am fost. Din pacate nu am avut calculatorul meu pana acum. De fapt abia cand mi-am luat laptopul am avut calculatorul meu personal. Pana atunci foloseam un desktop in comun cu sora mea si nu puteam sa tin multe poze, mai ales pe un hdd de doar 80gb. Unele le am salvate pe cd-uri, altele pe pc-ul vechi (care acum e la pastrare) iar altele pe laptopul surorii mele.

Azi am selectat cele mai frumoase poze pe care le-am facut eu (cu trei aparate diferite), in ultimii ani. Sunt cele mai frumoase poze pe care le am pe laptop. Cel putin asa consider eu.

1. Fotografia este facuta cu un SONY DSC-W310 pe celebra autostrada dintre Turda si Gilau. Nu ma intrebati ce masina e in fotografie. Unii spun ca e Audi A8. Oricum e un mare mister.

2. A doua fotografie in topul preferintelor mele este facuta la Barajul Lesu, asta dupa ce am fugit de ploaie de la Barajul Dragan. Aceasta e facuta cu un Nikon. Modelul nu il stiu exact, era insa oricum o camera compacta.

3. Ultima dar nu cea din urma, este una din primele mele tentative de fotografiere. E facuta cu telefonul meu Nokia 6300, la Iaz, o zona foarte frumoasa din Judetul Salaj, unde obisnuiam sa mergem cu cortul. Nu e cea mai reusita fotografie, insa avand in vedere ca e una din primele mele fotografii si ca e facuta cu telefonul, e acceptabila. Oricum ocupa un loc special pentru mine.

Sper sa gasesc si alte fotografii reusite. Trebuie sa caut pe hdd-ul de la fostul pc si pe cd-urile ce le am pe acasa. Cat de curand vreau sa dedic o zi pentru fotografierea obiectivelor interesante din Oradea. Cred ca asta o sa fie intr-un weekend cand voi ramane aici.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Amintiri

  1. ciresica zice:

    Mie ultima mi se pare cea mai tare poza. sincer!

  2. MogaFlorin zice:

    Dar celelalte nu iti plac? 😀

  3. Andrei zice:

    salut. te-am modificat în blogroll.

  4. ciresica zice:

    ba da, dar ultima e preferata

Lasă un răspuns

