Un nou top de fotografii

Ajuns acasa (adica at home), dupa o zi grea si obositoare, m-am asezat comod in pat la caldura si am inceput sa hoinaresc pe internet. Am ajuns din intamplare si pe vechiul meu cont picasa de cand aveam blogul de pe platforma blogger (asta prin 2008). Am gasit numeroase fotografii de care mi-am amintit cu drag si din care va prezint si voua cinci. Acestea le consider eu ca fiind cele mai interesante din cele pe care le-am gasit in acel album virtual „prafuit”.

E ciudat cum gasesti lucruri interesante in locuri uitate, la care nici macar nu te mai gandesti. Si ajungand din intamplare acolo, descoperi lucruri care iti trezesc tot felul de amintiri. Asta se aplica si in viata reala, nu doar in mediul online.

Din pacate sora mea nu e acasa si nu pot sa imi bag nasul si prin laptopul ei ca sa mai recuperez din pozele mele mai vechi. Insa cat de curand o sa dau spargerea si acolo.

Pana una alta sa va prezint cele cinci fotografii.

1. Poza e facuta in 1-2 ianuarie 2008, daca nu ma insel, undeva prin judetul Cluj.

2. Tot in ianuarie, cred ca in apropiere de Belis.

3. Aceasta e din Simleu si sincer nu stiu de cand e.

4. Cascada Valul Miresei, Rachitele – Jud. Cluj (asa arata vara)

5. Si una amuzanta de la Broscarie – Simleu Silvaniei. Doar un baietel curios, nimic mai mult 🙂

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Un nou top de fotografii

  1. ciresica zice:

    Superba poza cu ghiocei. abia astept sa apara si la noi ca sa imi umplu camera cu ei

  2. MogaFlorin zice:

    Ma asteptam sa nu iti placa poza de pe primul loc :)) se pare ca avem gusturi diferite 😛

  3. Ioana Tomuta zice:

    Sunt facute cu telefonul?

  4. MogaFlorin zice:

    Nu. Astea sunt mai vechi si nu mai stiu exact modelul aparatului, stiu doar ca era un sony compact.

  5. dan zice:

    prima imi place mai mult

  6. MogaFlorin zice:

    Pai si mie. Deaia e pe primul loc 🙂

  7. sorela zice:

    sunt facute in 1 ianuarie 2009 mai fratelo, ai avut dreptate ca undeva prin judetul cluj, mai exact in drum spre Cascada Valul Miresei.

  8. Alex Dima zice:

    Prima într-adevăr, e frumoasă.

Lasă un răspuns

