Te iu … bai ce greu e

Cele doua cuvinte. O melodie geniala, cu un videoclip genial.

Vizante, Oreste, Hienă de la Animal X, Dan Bittman, Cătălin Măruţă, Andi Vasluianu, Mihai Mărgineanu, Tony Grecu, Florin Chilian, Virgil Ianţu, Miţă – Bere Gratis, Tudor – Fly Project, Cornel – Vunk, Robert Turcescu, Adi Despot, Gabriel Cotabiţă, George Vintilă, Kamara, Gyuri Pascu, Leonard Doroftei, Wilmark, Cheloo, Horia Brenciu, Cabral, Smiley, Răzvan Fodor, in aceasta ordine, apar in videoclip.

Acest articol a fost publicat în muzica, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Te iu … bai ce greu e

  1. tink3rbe11 zice:

    Da!!!
    Am ascultat-o si eu aseara la Mamaruta..mi-a placut intr-adevar.
    Greu e..

  2. ciresica zice:

    superba! am pus-o si eu pe blog. merci:*

  3. Maria zice:

    awww, ce total e videoclipul

  4. Daniela zice:

    simpla si de impact!

  5. Pingback: Taxi – Cele doua cuvinte (parodie) | Moga Florin

Lasă un răspuns

