Lazy town

Sunt acasa de vineri, insa mi-a fost cam lene, insa nu am avut timp sa ies la o plimbare. Aseara am fost doar in vizita la cineva si apoi la o bere. Azi de dimineata am zis ca daca tot am venit pana acasa sa ies la o scurta plimbare. Si dupa cum ma stiti, nu puteam sa nu fac si niste fotografii. Acum astept sa iasa lumea de la biserica si o sa ies cu un prieten la o plimbare cu bicicletele. Mie dor.


La pariu ca daca au motoru pe jos, totusi plang? 🙂

Acest articol a fost publicat în fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Lazy town

  1. ciresica zice:

    Pozele din padure imi plac. M-as juca in frunzele alea o zi intreaga 😀

  2. Pingback: S’api ase, am fost si la film | Moga Florin

Lasă un răspuns

