Din trafic

In ultima vreme, adica de cand am venit la Oradea, fac zilnic pe jos cel putin 5km. Probabil in unele zile fac mai mult, in altele mai putin, insa cel putin 5km fac zilnic.

Asa ca in lungile mele peregrinari prin oras, am ajuns sa vad tot felul de chestii. Zilele trecut am asistat la un mic accident. De fapt a fost doar o atingere usoara a doua masini, soldata cel mult cu o zgarietura.

Sa zicem ca G1 este Gigelul1 si G2 este Gigelul2. Eu doar am sa va prezint situatia si ramane sa va dati voi cu parerea, cine a fost vinovat si cine nu.

Pe banda unu era stationata o masina asa ca libera era doar banda doi. Masina x a franat usor, probabil vazand masina stationata pe banda unu si vrand sa ii faca loc Gigelului2 sa intre pe banda doi. Trebuie sa specific ca Gigelul2 nu semnalizase inca intentia de a schimba banda. In momentul in care masina x a franat, Gigelul1 a accelerat brusc si a intrat in locul format intre masina x si Gigelul2. A intrat cam la limita dar a intrat, fara semnalizare. In momentul in care Gigelul1 era cam pe linia care desparte cele doua benzi, Gigelul2 a semnalizat si a dat sa intre pe banda doi. Gigelul1 ajunse deja aproape paralel cu Gigelul2, deoarece, dupa cum am spus a accelerat destul de violent. In acel moment cei doi s-au atins putin. Toate acestea s-au intamplat foarte repede, asa ca nu stiu ce sa spun, cine ar fi vinovatul.

Eu cred ca Gigelul2 s-a uitat in oglinzi atunci cand a vazut ca are blocaj in fata si a vazut ca masina x franeaza usor pentru ai face loc. Insa in timp ce el a pus semnal si a inceput manevra de intrare pe banda doi, Gigelul1 era deja in depasire. Probabil datorita rapiditatii evenimentului, Gigelul2 nu a mai avut timp sa se asigure a doua oara. Mai ales ca atunci cand s-a uitat prima data a vazut ca cel de pe banda doi franeaza pentru ai face loc iar cel din spate nu semnalizeaza intentia de depasire. Parerea mea. Chiar daca Gigelul2 trebuia sa se asigure mai temeinic, mai ales dupa ce a pus semnal, nici Gigelul1 nu e total nevinovat, mai ales ca el a intrat in depasire fara semnal si a intrat foarte repede intre cei doi, intr-un loc destul de ingust.

Faza e ca dupa ce au tras pe dreapta, tot Gigelul1 era cu gura mai mare, care dupa parerea mea are vina mai mare. Nu stiu care a fost finalul evenimentului. Oricum pagubele nu au fost insemnate.

Acest articol a fost publicat în accidente. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

