Diverse

Sa o luam usor.

In primul rand, se pare ca mi-am facut si eu cont da facebook. Nu neaparat ca sa fiu in rand cu lumea sau pentru ca e la moda. L-am facut in principal pentru a incerca promovarea blogului si prin aceasta retea. O sa mai vedeti pe acolo si cateva poze mai reusite facute de mine, diverse informatii si deocamdata cam atat. Cu siguranta nu veti vedea poze gen hi5, din baie sau alte asemenea chestii. Deocamdata inca experimentez si fac modificari. Facebook-ar incepator.

Google likes me. Probabil cei care ma citesc de mai multa vreme, stiu ca m-am mutat de pe blogger pe wordpress pentru ca acolo google nu ma iubea prea tare. Au fost mai multe probleme. Pe acea adresa url mai fusese un blog mai vechi pe care l-am sters iar cand am facut altul cu aceasi adresa, google s-a speriat si nu ma mai indexa deloc. Am trecut cu totul pe wordpress pentru ca mai lucrasem aici si mi se pare mult mai ok. Intre timp. Se pare ca google likes me again. A inceput sa imi indexeze paginile.

Oricum nu primesc eu deocamdata trafic din google, insa nu imi placea ideea ca blogul meu sa fie o fantoma pe internet.

Si in al treilea rand sa vorbim de banci. Saptamana asta (daca am timp) am sa ma duc sa imi fac card la ING care ofera pentru studenti un card ce are comisioane, costuri, cheltuieli … 0(zero). M-am saturat sa mi se ia comision de aproape un leu numai pentru interogarea soldului. Cat de curand am sa parasesc si actuala banca la care am cont. Trebuie sa ma duc sa ma informez daca pot anula contul si de la alta sucursala decat cea la care mi-am facut cardul. Tare m-as mira sa pot. Apoi sa anunt la firma sa imi schimbe codul iban sau ce au ei nevoie acolo. Sa mut banii dintr-un cont in altul. Chestii deastea.

Pana una alta, daca sunteti studenti si aveti nevoie de un cont bancar, va recomand ING.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Diverse

  1. sorela zice:

    nu tre sa te duci la aceeasi sucursala unde ai deschis contul, poti din oricare unitate a aceleasi banci sa il inchizi. La serviciu tre sa le spui noul tau numar cont, de la noua banca si gata, ei vor trebui sa-ti vireze acolo banii. Iar treansfer de la o banca la alta nu e de recomandat sa faci pt ca e comisionul mai mare decat daca iti retragi tu banii de la una si ii depui la cealalta.

Lasă un răspuns

