Un nou desen grafic

Lipsa de timp … asta m-a determinat sa nu prea scriu in ultima vreme. Incet, incet, invat sa imi gestionez mai bine timpul pentru ca am observat ca altfel ajung sa nu pot sa fac toate lucrurile in care sunt implicat. Azi am sa revin cu inca un desen al lui Cosmin, care a binevoit sa faca cateva fotografii cu noua lui realizare. Eu sunt impresionat atat de idee cat si de talentul sau. Da, inca ma uimeste.

I-am promis inca din vara ca iesim la o bere cand ajung la Oradea, insa numai nu s-a intamplat. Cat de curand o sa ne intalnim la un suc (ca alcool nu mai beau pana la Craciun), poate mai fur cateva din desenele lui 🙂 Enjoy.

Stiu ca pozele nu sunt de cea mai buna calitate. Am incercat si eu sa modific cat de cat ceea ce am primit de la el si sa le fac sa arate ok. Oricum, trebuie sa apreciati desenul si nu calitatea pozelor. Mai multe detalii despre realizarea desenului veti afla de indata ce o sa reusesc sa vorbesc cu el. Azi doar mi le-a trimis pentru ca eram amandoi prinsi in niste chestii si nu am reusit nici sa discutam.







Acest articol a fost publicat în chestii, d'ale mele, fotografii, interesante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Un nou desen grafic

  1. sorela zice:

    superbe desenele, bravo lui

Lasă un răspuns

