S’api ase, am fost si la film

La cinema. Finally.

Ca sa intelegeti de ce sunt asa entuziasmat, ascultati aici. In seara asta am vazut primul meu film la cinematograf. Cel putin la un cinematograf „adevarat”. Am mai vazut eu un film (istoric) undeva prin clasa a IV-a cand ne-a dus cu clasa la cinematograful din Simleu, care prin vremea aia functiona. Insa nu imi prea amintesc multe lucruri de atunci. In rest nu am mai vazut filme la cinema, deloc, niciodata.

Deci, mi-a placut foarte mult. Cred ca si daca vedeam cel mai aiurea film din lume, tot ramaneam impresionat. Oricum, alta e senzatia cand vezi un film pe un ecran enorm, fata de filmele vazute pe pc.

M-am gandit ca pana la urma nu e o afacere asa rea. Cate un film pe saptamana se merita, mai ales ca miercurea, cu un simplu SMS la Orange, primesti doua bilete la pret de unu. Afacere buna.

Faza e ca sunt de aproape doua luni la Oradea si nu am fost pana acum la film. Da na, mai bine mai tarziu… A fost super. Am vazut filmul Unstoppable, un film destul de reusit in care Denzel Washington face un rol (cum era de asteptat) foarte bun. Mai multe despre film o sa scriu intr-o postare viitoare, ca si asa nu am mai scris nimic la capitolul filme.

Deci, in concluzie, sunt foarte multumit. Ma pot lauda de acum ca am vazut si eu un film la cinema. Miercurea viitoare ma duc cu siguranta din nou 🙂

Acest articol a fost publicat în d'ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la S’api ase, am fost si la film

  1. anca zice:

    Si vezi de miercuri ne inviti si pe noi (nerecunoscatorule):p ca doar eu ti-am zis de faza cu doua bilete la pret de unul. hai pa

  2. MogaFlorin zice:

    Cand v-am invitat v-ati tras pe cur. Ca va dor toate cele, povesti.

  3. Pingback: Unstoppable (2010) | Moga Florin

Lasă un răspuns

