Intrebare

Ia sa va puneti putin mintea la contributie. Pana maine seara sa imi spuneti ce credeti voi ca semnifica acest „graffiti”.


Acest articol a fost publicat în diverse, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Intrebare

  1. eu cred că e legat de politică, oricum e ceva antiPDL!

  2. Cosmin zice:

    E legat de tara. Cum toata lumea pleaca peste hotare acest „graffiti” reprezinta acei cativa oameni care zic „Noi de aicea NU plecam!”. Acei cativa oameni care iubesc tara asta pentru ca stiu ca e frumoasa si bogata(nu ma refer la bani sau alte deastea). Cam asta e ce cred eu ca reprezinta.. 😀

  3. Ioana Tomuta zice:

    Romanii nu mai vor sa vina in tara?

  4. Andreea zice:

    Eu zic ca s-au desenat la intamplare mai multe pe-acolo.. . N-au o neaparata legatura intre ele… Eu zic ca are legatura cu diferentele intre mediu urban si cel rural 😀

  5. Vlad zice:

    Apai aici ii reprezentata o chestie,care este strict legata de politica. :)) simplu!

  6. Pingback: Raspuns | Moga Florin

Lasă un răspuns

