MANIFEST

Guess Who – Manifest (Official Video) HD
Muzica: Agresiv / Guess Who
Text: Guess Who
Mix Master: Cristi Dobrica
Regie: Andrei Staruiala

Toata lumea il stie acum pe Guess Who. Baiatul asta scoate piesa dupa piesa si prinde foarte bine la public tocmai pentru ca ne vorbeste despre realitatea in care traim. Versurile si melodia asta pur si simplu ma emotioneaza, la fel ca „Locul potivit” sau alte melodii ale lui. Stau si ma gandesc, la fel ca altii (cu siguranta nu sunt singurul) cat va mai suporta acest popor. Cat va mai trebui sa suportam inainte ca lumea sa iasa in strada?

Pur si simplu melodia trezeste in tine tot felul de sentimente atunci cand o asculti si nu cred ca este om in tara asta care atunci cand va asculta melodia si va vedea videoclipul sa nu stea putin pe ganduri si sa cugete putin la situatia actuala.

Imi doresc doar ca melodia sa prinda la public si lumea sa intelega mesajul ei. Mii de fani au apreciat videoclipul si melodia si e abia prima saptamana de cand a fost lansata. Respect Guess Who.

„Am invatat ca dreptatea mi-o fac io / Trec peste tine daca nu am incotro!”
(videoclip)

Acest articol a fost publicat în de pe net, muzica, romania, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la MANIFEST

  1. ciresica zice:

    Nu ma incanta in mod deosebit melodia , iar scena cu el pe scari este de-a dreptul obositoare

  2. MogaFlorin zice:

    Cire, nu toata lumea apreciaza genul. Fiecare cu gusturile lui.

  3. Are melodii care imi plac. De exemplu penultima…aia cu tabla de joc. [eu nu retin numele melodiilor de nicio culoare :)) ]
    Nu am zis ca nu imi placemelodia asta, pur si simplu nu ma atrage la fel de mult ca restul.

  4. MogaFlorin zice:

    Da ai participa la o revolutie? :)=))

  5. Andreea zice:

    melodia asta chiar mi-o placut.. si videoclipu`i tare.. nu-s mare fana a tipului, dar asta chiar mi s-a parut super tare.. poate pe alocuri exagerata putin, dar super tare 🙂

Lasă un răspuns

