Raspuns

… la intrebare.

Am primit cateva raspunsuri la intrebarea de ieri dintre care doar unul se apropie foarte mult de ceea ce cred si eu. Dupa cum spuneam si aici, eu imi dau cu parerea la fel ca voi, deci nu inseamna ca eu am dreptate.

Cititi in postare raspunsurile. Cativa au spus ca e vorba de politica. Da, se poate spune si asa, e politica pana la urma. Insa doar Andreea (superblonda :-” ) s-a apropiat de ceea ce cred eu. Ea spunea ca desenul reprezinta diferentele dintre mediul urban si mediul rural.

Eu cred ca este vorba despre faptul ca oamenii simpli, de la tara, nu isi doresc sa plece in orase odata cu urbanizarea si industrializarea. Cu siguranta desenul e de mai multi ani acolo si nici industrializarea nu e de azi de ieri. De fapt e mai mult de „ieri”, ca azi nu suntem in stare sa facem un km de autostrada, ce sa mai vorbim de industrie in tara asta.

Barbatul incadrat in albastru si blocurile acelea incadrate in rosu cred ca semnifica capitalistii, care au nevoie de mana de lucru, de oameni in orase, insa oamenii de la tara spun „Noi de aicea nu plecam”, aratand o sageata spre o casa.

Cam asta am inteles eu. Ma puteti contrazice, sau va puteti spune alte puncte de vedere.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

