Unstoppable (2010)

Dupa cum va spuneam si aici am fost miercuri la Unstoppable (De neoprit).

Evident, dupa cum am spus, s-ar putea sa fi fost mai impresionat de faptul ca am fost la cinema decat de film. Insa, filmul nu e chiar rau. Denzel face ca de obicei un rol mare si aduce un mare plus filmului care este de urmarit, chiar daca trateaza un subiect destul de folosit.

Pe scurt, este vorba de un tren scapat de sub control datorita incompetentei unor angajati. Trenul este plin cu substante inflamabile si explozive si se indreapta in viteza spre un oras populat. Ca de obicei apar eroii care salveaza situatia. Filmul mi-a placut, insa am fost dezamagit de faptul ca au existat multe chestii care nu prea au legatura cu realitatea si care nu sunt posibile decat in lumea filmului. Le descoperiti voi in film daca sunteti atenti si stiti putina fizica.

Acest articol a fost publicat în filme, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

