Vine iarna

Iarna ne-a cam luat pe nepregatite. Am avut o vreme frumoasa si calduroasa pana dupa mijlocul lunii noiembrie, perioada in care in urma cu cativa ani ne dadeam cu sania. Oricum se pare ca iarna incepe sa isi intre in drepturi. De cateva zile iti ingheata nasul si urechile cand iesi afara, iar daca mai bate si vantul e jale.

Ne-am obisnuit cu vremea calda iar acum cand frigul a venit brusc, ne obisnuim cam greu cu noile conditii.

Oricum, mie imi place iarna, rezist la frig, dar imi e ciuda atunci cand e frig si nu ninge. Macar daca e frig sa ne bucuram si de zapada. Asa ca deocamdata astept zapada.

Acest articol a fost publicat în diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Vine iarna

  1. Pingback: Prima ninsoare | Moga Florin

  2. bj zice:

    mie imi este ciuda cand ninge si nu este destul de frig ca sa ramana X(

  3. Pingback: Sinteu 28.11.2010 | Moga Florin

Lasă un răspuns

