You again (2010)

Si iata ca am fost din nou la cinema, a inceput sa imi placa si cred ca va deveni un obicei sa merg miercuri seara la film.

Aseara am vazut filmul „You again”, o comedie la care am ras cu pofta. De multe ori radeam de ceilalti din sala, e amuzant sa auzi aproape 200 de persoane cum rad cu gura pana la urechi.

Au fost foarte putine momente in care sa nu ne amuzam, pur si simplu am ras intruna. Chiar daca la inceput filmul e putin plicticos, pe parcurs te amuza copios si te face sa razi la fiecare pas.

Nu va spun mai multe detalii despre film, insa va garantez ca veti rade copios. E o comedie buna care te relaxeaza, asta daca nu razi prea mult si faci febra musculara 🙂

Acest articol a fost publicat în filme, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la You again (2010)

  1. zizilica zice:

    mc de recomandare o sa merg si eu in acest weekend, suna foarte bine descrierea ta plus ca m-a convins trailerul

  2. octav ion zice:

    si eu am fost la acest film si am ras in hohote, au facut o treaba minunata, plus c aiti da pofta de viata si te bine-dispune imediat, vi-l recomand si eu

  3. carla zice:

    nu a auzit nimeni de concursul you again? eu zic sa va inscrieti cat mai aveti timp – https://mogaflorin.wordpress.com/2010/11/25/you-again-2010/
    1000 de euro numai pentru cumpărături :X:X:X:X:X:X:X:X:X:x

  4. Maria zice:

    Mi-a placut filmul super mult si vreau sa mai merg o data la cinema si cu fetele. E chiar super tare.

  5. Roxana zice:

    Si mie si prietenelor mele ne-a placut extraordinar de mult umorul si ideea filmului si aproape sigur mai mergem si noi la cinema. Trebuie!

  6. Roxana zice:

    M-am mai uitat inca o data la film si chiar pot spune linistita ca Betty White e cea mai tare 😀

  7. MogaFlorin zice:

    Iti place sa te uiti de doua ori la un film? 🙂

Lasă un răspuns

