Partea proasta

Am o veste buna si una proasta. M-am hotarat incep cu partea proasta, partea buna v-o arat in postarea urmatoare. Partea buna e ca am fost azi la Felix (Baile Felix). Am fost doar in vizita, ca de baie nu aveam chef (la Apollo e deschis si iarna).

Am fost sa vedem lacul cu nuferi si lotusi termali din Baile Felix, am vazut doua biserici din lemn foarte frumoase, am inghetat de frig si ne-am plimbat putin prin imprejurimi.

Si sa ajung si la partea proasta. In lacul cu nuferi erau tot felul de mizerii, pungi, cutii, capace de sticle, un sobolan mort, deastea. In timp ce ma intrebam ce fel de oameni isi lasa mizeriile in asemenea locuri, unde vii sa admiri frumusetea naturii, vad un nene care spargea alune de pamant (asta am aflat mai tarziu) si arunca mizeriile fix in apa lacului.

L-am filmat, dar nu stiu ce am facut pentru ca imaginea e cam miscata, insa se vede clar din gesturile lui ca mananca si arunca mizerii in apa. Cand am iesit am trecut pe langa el sa ma conving ca arunca mizeriile in apa. In fata lui pe bordura de langa apa era plin de coji de alune. Clar, vinovat.

Asta e, inca nu suntem destul de civilizati sa ne protejam obiectivele turistice si natura. Si apoi tot noi ne plangem de tara in care traim.
(fotografii si video)





Acest articol a fost publicat în fotografii, prostie, romania, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Partea proasta

  1. Pingback: Baile Felix 04.12.2010 (fotografii) | Moga Florin

  2. sorela zice:

    rusine sa le fie

Lasă un răspuns

