Schimbari de sezon

Daca tot a venit iarna si frigul, m-am gandit sa aduc o mica modificare blogului ca sa fiu si eu in ton cu sezonul. Dupa lungi cautari si dezbateri aprinse, m-am hotarat intr-un final si am pus in header o imagine care imi place foarte mult.

In stanga aveti imaginea la dimensiunea completa.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, diverse, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Schimbari de sezon

  1. fane zice:

    In sfarsit ai gasit una :))…arata bine,bv

Lasă un răspuns

