The next three days (2010)

A fost miercuri, a fost zi de film, a fost „3 zile de cosmar”. Asta dupa ce ne-am plimbat cam doua ore prin Lotus, ca la filmul de la 19:45 nu am mai prins locuri. Si parca eu eram ala de ma grabeam. DOUA ORE!!!

Un film cu o poveste clasica la inceput. Familie perfecta, sotie frumoasa si iubitoare, copil, viata linistita. Si cum e si normal trebuia sa se intample ceva care sa rastoarne situatia initiala, ca la basm.

Sotia frumoasa si iubitoare este arestata pe nedrept pentru o crima si condamnata la 20 de ani de inchisoare.

Sotul isi creste singur copilul, uneltind intre timp si un plan riscant, prin care sa o scoata pe sotia sa din inchisoare. Evident nu legal, planuieste o evadare, asta dupa ce judecatorii i-au respins si ultimul apel.

Intre timp sotia frumoasa si iubitoare are tendinte sinucigase, ceea ce m-a nervat la culme. Nerecunoscatoarea. Femeile asta, cum pozeaza ele in victime 🙂

Chiar daca gurile rele spun ca are momente de plictiseala, mie mi-a placut de la inceput pana la final. Are multe situatii neprevazute, rasturnari de situatie, iar finalul nu e usor de prevazut. Mi-a placut in special finalul, filmul tinandu-ma cu sufletul la gura pana la final.

Merita urmarit, la cinema!

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, filme, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la The next three days (2010)

  1. Daniela Tone zice:

    Iti recomand filmul RED. L-am vazut si este foarte bun. Nu am crezut ca imi va placea atat de mult. Traducerea titlului nu imi spune mare lucru. „Greu de pensionat” nu cred ca are o semnificatie apropriata de cea a titlului original „Retired Extremely Dangerous”.

  2. carina zice:

    Gura rea ce esti:P io ti-am spus ca ii frumos filmul dar tu nu……….ai vazut ca ti-o placut dar nu ai vrut sa recunosti:D

  3. ciresica zice:

    Din trailer mi s-a parut o poveste cat se poate de plictisitoare. Astfel de filme nu ma impresioneaza cu nimic. Ata ete! sunt pretentioasa la acest capitol

Lasă un răspuns

