Parcul din Simleu, pregatit pentru Craciun

Chiar daca sambata seara am fost acasa, nu am avut niciun chef sa ma duc prin oras sa vad cum au impodobit edili micutul orasel. In schimb am primit cateva fotografii din parcul orasului care e impodobit destul de frumos. Din cate am inteles si pe centru si prin oras sunt decoratiuni frumoase. Din pacate nu cred ca ma mai duc acasa pana la Craciun, asa ca am sa le vad abia atunci. Pana una alta, priviti si voi imaginile ce le-am primit. Nu sunt foarte reusite dar merita vazute. Pacat ca nu e prea multa zapada.











Acest articol a fost publicat în diverse, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Parcul din Simleu, pregatit pentru Craciun

  1. fane zice:

    Au impodobit frumos orasul pt sarbatori tre’ sa recunosc,da’ unde-i zapada? :), in Simleu e zapada frumos acuma 😀

  2. MogaFlorin zice:

    Lasa ca vin si eu acasa la zapada 🙂

  3. vanessa zice:

    foarte frumossss,mai frumos ca la Oradea,in fiecare an astept sa vina cu ceva nou,dar mereu se invart cam tot prin acelesi peisaje,de ce nu amenajeza ceva gen parcul de mai sus,e superrr misto 😉 daca as avea masina as trage o fuga pana acolo dar nu am asa ca admir fotografiile 😉

Lasă un răspuns

