Patinoar Era Park Oradea

Eram aseara in trecere prin parcarea de la Real I, undeva in jurul orelor 22:00. Nu eram decat eu si frigul prezenti acolo, la ora aia. Cum mergeam eu asa linistit, cu fularul la gat si caciula pe ochi, opreste langa mine un bmw, geamuri fumurii, gen mafiot.

Deschide domnul de la volan geamul, langa el statea o blonda draguta (asta am observat imediat), si ma intreaba daca nu stiu unde e patinoarul de pe Calea Aradului, ca cica a auzit el la radio.

Initial am vrut sa ii spun ca inafara de patinoarul de pe strazi si trotuare nu stiu altul prin zona. Dar i-am spus ca nu am auzit nimic.

Ajuns acasa am incercat sa ma informez. Am intrebat de unu altu dar nimic. Nu am aflat decat ceea ce scrie si in afisul de prezentare pentru deschidere. Acum nu stiu daca accesul gratuit e tot timpul sau a fost doar la deschidere (ar fi misto sa fie gratuit), nu stiu orarul, daca se pot inchiria patine, sau altele.

Stiu doar ca exista, in parcarea de la Era Shopping Parc, adica acolo unde sunt Carrefour, Bricostore, pe stanga cum mergi de pe Calea Aradului spre aeroport.

O sa incerc sa adun mai multe informatii zilele astea. Poate dau o fuga pana acolo in weekend.

UPDATE: Nu am avut rabdare si acuma seara am dat o fuga pana in parcare la Carrefour sa vad patinoarul. Aveti mai jos poze cu orarul, preturi si doua poze cu patinoarul. Sunt facute cu telefonul, pe timp de noapte, deci claritate slaba.




Acest articol a fost publicat în d'ale mele, diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Patinoar Era Park Oradea

  1. carina zice:

    da vezi ca ai modificat aia cu „shopping” da mai este una.nu se scrie „carffefour” ci se scrie „carrefour”

  2. vanessa zice:

    Multumic ca exsista google si ca exsista oameni ca si tine care ne aduc la cunostinta informatii de care poate nici nu am apucat sa auzim de la nimeni :).E bine de stiut ca avem si noi un lok unde sa ne petrecem timul sau orele libere,inafara de a vizita Lotusul :))

  3. cedonia zice:

    Greu l-am deschis acest patinoar,,sunt 800mp luciu de gheatza
    Sper ca oradenii sa fie multumiti ,

  4. MogaFlorin zice:

    Sa speram ca vor fi. Am trecut si azi pe acolo si era ceva lume, semn ca oradenii sunt multumiti, din moment ce merg.

  5. Adrian zice:

    Ma bucur ca s-a interesat cineva ,chiar eram curios.Deci sa inteleg ca pentru adulti 1 ora de patinat ar fi 20 de ron cu inchiriat cu tot ? 😀

  6. R3nitzy zice:

    Dar daca ai patinele tale poti intra?

  7. R3nitzy zice:

    Raspundeti pls:PMersi

    • MogaFlorin zice:

      Da, poti intra cu patinele tale. Dar platesti intrarea. 10 lei ora.

      • CEDONIA zice:

        SA MA FAC INTELEASA PT TOATA LUMEA !!! EU SUNT CEDONIA CIOBOTARU , INSTRUCTOR LA PATINOARUL ERA. AM VENIT DIN CJ SPECIAL PT VOI ORADENII SA VA BUCURAM CU UN MIC PATINOAR UNDE TIMPUL SE SCURGE REPEDE INTR-UN CADRU PLACUT !INTRAREA PT ADULTI 10 LEI ; COPII (PANA LA 10 ANI ) 8 LEI ; INCHIRIERE PATINE 10 LEI !!!!!DACA AVETI PATINE PROPRI TIMPUL ESTE NELIMITAT!!!!!!!!!!DACA NU ESTE AGLOMERAT F TARE ATUNCI SI PATINELE LE PUTETI LUA PT TIMP NELIMITAT..IN MOD NORMAL 1 SI 30 MIIN MAX 2 ORE LE PUTETI RETINE CA SA EVITAM AGLOMERATIA SI NEPLACEREA DE A ASTEPTA!!!

  8. CEDONIA zice:

    SPER SA VA PLACA SI VA STEPTAM !!!INFO LA 0747159507 DUPA ORA 15

Lasă un răspuns

