Google Body Browser

Dupa ce Google a lansat „Google Earth”, „Google Maps” si recent (in Romania) „Google Street View„, vine din nou pe piata cu ceva inovatitv. Google Body Browser.

In acest browser avem posibilitatea sa „navigam” prin corpul uman, in format 3D si putem vedea individual fiecare parte a: sistemului circulator, sistemului nervos, sistemului muscular, sistemului osos si organele interne. Este pur si simplu o „harta” a corpului uman, unde poti „naviga” in voie.

Nu e nevoie de niciun plugin intalat, nici de Java sau Flash. Problema e ca (cica) merge doar pe ultimele versiuni de Chrome, Firefox si Safari. Am downloadat ultima versiune Firefox (beta). Fail, nu merge. Am scos apoi Chrome (pentru ca am mai lucrat cu el), tot versiunea beta. Aici merge, insa ar fi absurd sa nu mearga pe browser-ul lor. Pe Safari nu am incercat. Daca a testat cineva, va rog sa lasati un comentariu.

Totusi nu m-ar mira daca ar merge doar pe browser-ul celor de la Google. Din cate am inteles nu merge nici pe Safari.

E ceva interesant (chiar daca nu e ceva nou), insa care nu cred ca va prezenta prea mult interes. Eu am intrat, am vazut, am iesit. Si am si dezinstalat Chrome imediat dupa. Pentru mine, si cu siguranta pentru marea majoritate, nu prezinta un interes sau o utilitate prea mare. Era utila pentru mine in vara, cand ma pregateam pentru BAC, unde era Google atunci? 😀 Totusi, merita sa intrati si sa va jucati cateva minute, macar de curiozitate.

FAIL: Poate multa lume nu stie, insa acest concept exista de ceva vreme, apartinand celor de la Visible Body. Cei de la HotNews au facut o mica eroare si au postat un video de prezentare de pe YouTube, insa care prezinta aplicatia celor de la Visible Body, nu aplicatia Google Body Browser. Asta e, mai greseste lumea, mai ales daca se ia dupa titlul filmuletului si nu dupa ce contine acesta.

UPDATE: Cei de la HotNews s-au conformat, au schimbat filmuletul si au scos poza, care era de asemeanea eronata. Inseamna ca citesc si ei comentariile, e de apreciat.

Mai jos aveti cateva imagini si un scurt video de prezentare.





Acest articol a fost publicat în de pe net, interesante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

