Partie Hidisel – 19.12.2010 (fotografii)

Ce puteam face intr-o duminica insorita, cu vreme calda si cu zapada din belsug? Sa mergem la sanie. Evident impropriu spus sanie, pentru ca am folosit lopeti de plastic, insa parca nu imi vine sa zic ca am fost la lopata.

Asa ca ne-am adunat de o masina si am mers la partia din Hidiselu de Sus, jud. Bihor. Partia are in totalitate o lungime de 550m, fiind dotata cu teleschi, nocturna si tun de zapada. E foarte aproape de Oradea, la doar 20km, drumul fiind bun nu faci mai mult de 25 de minute.

A fost plin de lume venita sa se recreeze si sa mai scape de stresul cotidian pe partie. Majoritatea erau cu pungi, saci, lopeti, sanii. Destul de putini cu schiuri sau snowboarduri. Lume multa, buna dispozitie si chef de partie.

Ce mi-a displacut a fost faptul ca multa lume urca chiar pe marginea partiei, de multe ori fiind aproape loviti de cei care coborau. Mirat, am vazut ca multa lume nu stie ca atunci cand esti pe partie, strigi „partieeeee” ca sa se dea lumea din fata ta, in caz de pericol. Nu te apuci sa zici „da-te bre din fata mea”.

In rest a fost frumos. Am venit tot ud (ca de obicei), pentru ca eu nu am cum sa vin altfel de la derdelus decat complet ud.

Si cum spun eu intotdeauna, „o imagine face mai mult decat 1000 de cuvinte”, asa ca va las sa va delectati cu fotografiile facute.

P.S. Maine am sa postez si filmuletele facute. 



























Acest articol a fost publicat în d'ale mele, diverse, excursii, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Partie Hidisel – 19.12.2010 (fotografii)

  1. fane zice:

    Frumos…frumos…pacat ca nu se amenajeaza si aici in Simleu o partie acolo sus pe deal…ar putea castiga niste bani de pe urma asta

  2. MogaFlorin zice:

    Sa se castige bani din ce fane? Ca nici aici nu platesti nimic.

  3. Pingback: Partie Hidisel (video) | Moga Florin

  4. Pingback: Forever young… | Moga Florin

Lasă un răspuns

