Bere de castane

Dupa ce am muncit azi toata ziua (am impodobit bradul, am pus o steluta luminoasa pe geam, am schimbat intrerupatoare, am reparat un candelabru, l-am schimbat pe altul, am fost la cumparaturi, am facut curatenie etc) spre seara am savurat o binemeritata bere, si nu orice bere, bere de castane. Are un gust dulceag, are o culoare brun deschis si e putin mai tare decat una obisnuita, avand 6,8% alcool.

Din cate am inteles o sticla de bere de castane costa cam 10 euro. Nu stiu daca merita, probabil ca cei care apreciaza mai mult berea asta ar da atatia bani pe ea, eu nu. Nu zic ca nu e buna, e chiar ok, insa parca tot la berea blonda amaruie as ramane.



Acest articol a fost publicat în d'ale mele, diverse, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bere de castane

  1. fane zice:

    Cum e? mi ai? vreau si io

  2. MogaFlorin zice:

    Pai ti-am zis cum e. Are gust dulceag si e maronie. Pe fundul sticlei se depun niste chestii. Asa e ea. Si apropo, e prea tare pentru tine =))

Lasă un răspuns

