Impodobirea bradului – Craciun 2010


Impodobirea bradului e cel mai special moment de dinaintea Craciunului. In fiecare an sunt nelipsit de la acest eveniment. Chiar ma gandesc la faptul ca daca as lipsi eu de la impodobirea bradului, s-ar amana Craciunul 🙂 La fel cum s-ar amana daca ar raci Hrusca 🙂 Aveti mai jos un filmulet de 30 de secunde. De fapt toata operatiunea a durat aproximativ 20 de minute, insa am zis sa grabesc putin lucrurile 🙂

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, fotografii, sarbatori, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Impodobirea bradului – Craciun 2010

  1. Daniela zice:

    Sper sa fiu si eu la fel de rapida:> ca tine , maine:)) cand il fac pe al meu .

  2. bj zice:

    ma amu bradu ti l-am vazut … ce rost mai are sa te colind ?
    eee sa ma inviti la un pahar de cinseaca :X :))

Lasă un răspuns

