Vreau luna MARTIE în…

… „Calendarul chinezăresco-bloggeristic”

Întâi şi întâi, să vă prezint ideea. Chinezu (aka Cristian China-Birta) s-a gândit cu „neuronul lui stingher şi degrabă vesel” să facem (întreaga blogosfera) un calendar, în care fiecare lună să fie reprezentată de un blogger. Fiecare îşi alege luna, spune motivul pentru care şi-a ales acea lună şi mai apoi argumentează de ce merită el, şi numai el, acea lună. În calendar vor apărea câstigatorii (aleşi de Chinezu sau traşi la sorţi) alături de un link mareee şi de un mesaj personalizat al Chinezului, adresat fiecărui blogger în parte.

Toată chestia este sponsorizată de tiparo.ro, care va trimite şi calendarele spre câştigători.

Aşadar, zic să începem.

După cum bine aţi citit şi în titlu, vreau luna martie în calendarul Chinezului. De ce? Apăi pentru că sunt născut în luna martie, logic. Şi nu în orice zi, ci pe 25 martie 1991. Tocmai de Buna Vestire (sau ziua cucului, cum se zice la noi în Ardeal). Sper că ştiţi ce înseamnă Buna Vestire, mai ales dacă ştiţi şi pentru ce va bucuraţi zilele astea, evident înafară de cârnaţi, sarmale şi jumări.

De ce merit eu pagina cu luna martie în calendar? Motive sunt multe.

În primul rând pentru că ieri am făcut bradul alături de sora mea (bradul fiind baza sărbătorilor de iarnă), iar azi am făcut cocioane (răcituri, piftie) alături de tata. Deci sunt om harnic şi de bază în familia mea. Şi în timp ce puneam răciturile în farfurii, i-am zis lu’ tata să pună deoparte un bol, care-i mai mândru, special pentru Chinezu, să îl omenim şi pe el, aşa ca în Ardeal, poate poate primesc şi eu o pagina în calendar. Tata când a auzit deastea, a pus două boluri separat, că i-am zis că a fi mândru de mine când m-a vedea toată luna martie.

Şi mai apoi, tre să vă gândiţi la faptul că odată cu luna martie vine şi primăvara. Şi mare bucurie îţi avea când o să mă vedeţi zilnic, toată luna martie:) Că sunt tânăr, chipeş şi modest, aşa m-a făcut mama. Şi în plus, chiar accept să scrieţi pe faţa mea 🙂 ce cadouri vreţi să luaţi pentru neveste, iubite, amante, pentru 8 martie. Ba chiar vă pot ajuta cu idei, sau, vă pot aminti în fiecare zi că de 8 martie e ziua femeii. Văd eu cum fac asta.

Apropo de tânăr, având în vedere că anul viitor în luna martie schimb prefixul, adică împlinesc frumoasa vârstă de 20 de ani, ar fi un cadou tare frumos, să mă văd io aşa zilnic în calendar, iar de ziua mea să cinstesc un pahar în plus pentru voi şi pentru Chinezu. Mă sacrific şi beau un pahar în plus pentru voi.

Vă mai dau câteva motive aşa înşirate:
– Luna martie e luna florilor. Florin, flori, aţi înţeles ideea.
– O să fiu viitor jurnalist (cel puţin cu diplomă) la fel ca domnu Chinezu. Sunt anul I şi merit un impuls. La fel şi blogul ăsta că e şi el tânăr ca mine. Că uneori e nevoie de un picior în fund ca să mergi înainte. Apropo, vă daţi seamă ce valuri o să fac printre colege, când de 8 martie am să le fac cadou un calendar cu mine: D
– Am fost o mare bucurie când am venit pe lume, astfel încât tata l-a strâns pe doctor de gât. De bucurie cârcotaşilor.
– Când spui „martie” te gândeşti la Moga Florin. Şi cu siguranţă o să vă gândiţi la mine când mă veţi vedea zilnic, o lună întreagă. Şi mă veţi vedea.
– Sunt berbec, deci încăpăţânat. VREAU LUNA MARTIE!!!
– Ar mai fi o sumedenie de motive şi calităţi, dar v-am zis că sunt modest. Mai băgaţi şi voi câte ceva în comentarii. Să îl impresionam pe Chinezu. Că vă dau la toţi calendare gratis 🙂

P.S. Ăsta e special pentru Chinezu, rămâne între noi. Chinezule, dacă ţi greu să te decizi, să ştii că am acasă pălincă de Sălaj, aşa cum numa la noi se face, pentru care am participat în mare măsură la procesul de fabricaţie. Apropo, ăsta-i bun de motiv 🙂 No deci nu vreau să te influenţez, numa îţi zic.

P.P.S Chinezule, sper că ţii cont şi de faptul că special pentru postarea asta am revenit la scrisul cu diacritice.

P.P.P.S Puteţi comenta nestingheriţi la această postare şi să mai daţi şi voi motive pentru care merit luna martie în calendar.

P.P.P.P.S. Îmi rezerv dreptul de a mai adaugă câte un mic update, poate poate îmi mai amintesc ce merite mai am 🙂

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, de pe net, interesante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Vreau luna MARTIE în…

  1. BogdiP zice:

    hehe…bafta 🙂
    si eu m-am bagat pentru Decembrie :p

  2. MogaFlorin zice:

    Multumesc 🙂 Sa fie!
    Si bafta si tie 🙂 Ca nu concuram pe aceiasi luna 🙂

  3. Cosmin zice:

    La fel ca Florin si eu sunt din martie si nu ma pot gandi la o persoana mai potrivita care sa reprezinte aceasta luna!
    Florine sa stii ca eu te sustin!!

    apropo… ceeee palinca ziceai tu ca ai?:-” 😀

  4. Mona zice:

    🙂 nu ştiam cine se bate cu mine pe luna martie în calendarul lui Chinezu’
    dar mi-a trecut supărarea când am văzut că împărţim aceeaşi zi de naştere… hai, să trăim! 🙂 baftă!

  5. Mona zice:

    Florine, am putea… îţi dai seama ce pereche de bloggeri am face… o să fie pagina preferată în calendar. 😀
    Dacă nu se mai înscrie nimeni pe martie… o împărţim. Ai auzit Chinezule? =))

  6. Pingback: Câștigătorii paginilor din ”Calendarul chinezăresco-bloggeristic” | Chinezu

  7. Pingback: Am pagina mea în calendar | Moga Florin

  8. Mona zice:

    Florin, îţi strâng mâna, virtual! Să fim sănătoşi şi să ne bucurăm de ideea asta trăznită, a lui China! Te pupez şi mă bucur că împărţim luna martie. Se pare că împărţim şi o pagină şi o zi de naştere comune. Hahaha! Hai la mulţi ani!

  9. Pingback: mi se spunea…Alias » Blog Archive » Luna MARTIE

Lasă un răspuns

