Crăciun fericit!

Suntem în ajunul Crăciunului. Peste tot miroase a brad, a sarmale :D, a sărbătoare, ce mai. Fiecare are ceva de făcut, adică aproape fiecare, da îmi găsesc eu ceva de lucru nu vă necăjiţi.

Până una alta, eu zic să trecem peste aburelile alea „de Crăciun trebuie să fim mai buni”, „spiritul Crăciunului să vă lumineze casa”, „lumina sărbătorilor să vă călăuzeze paşii” bla bla bla. Bulshit. Deci dacă vreţi să îmi trimiteţi sms-uri de genul, vă zic din start să nu vă stricaţi sms-urile nelimitate de la orange, că n-are rost. Mai bine trimiteţi un mesaj simplu, însă care să fie adresat persoanei respective. E pur şi simplu aiurea să trimiţi un mesaj întregii agende, chiar dacă tu în lista îl ai pe prefectul bihorului, pe mecanicul care ţi-a schimbat gumele de iarnă sau pe doamna de la bancă, însă pe care nu îi cunoşti, nu ai vreo legătură cu ei şi nici măcar nu cunoşti cel puţin un sfert din agendă, fiind persoane cu care ai avut probabil cândva, demult, o legătură, de se miră omul ăla cine i-a trimis mesaj.

Mda să revenim, Crăciun fără zăpada şi cu 10 grade la ora 10. Halal Crăciun. Parcă altfel era atmosfera atunci când totul era îmbrăcat în alb şi când îngheţam de frig mergând la colindat. Ce vremuri. Oricum, de colindat tot colindam, ca trebuie mentinut spiritul Craciunului.

Imi amintesc ce de copii erau la colindat cand eram eu mic. Toata lumea. Acuma se intampla ceva de genul: „Vladut, mergem doar la vecini, la tanti Jeni, si la Unchiul Costica, apoi acasa ca e frig si esti prea mic sa umbli la colindat, nu mai tot plange atata!” Toata lumea isi creste copiii intr-un balon de sticla, insa nu se gandesc la faptul ca intr-o zi balonul ala se va sparge, si atunci acela va fi un om pierdut intr-o lume prea mare si prea complicata pentru el. In fine, noi sa fim sanatosi.

Ca să nu mai lungim vorba, că între timp mi-au găsit alţii de lucru, dacă eu nu m-am preocupat de asta, vă doresc tuturor un tradiţional Crăciun Fericit, să vă bucuraţi de sărbători alături de întreagă familie şi de cei dragi, pentru că doar acolo e adevărata atmosferă de Crăciun, unde e toată lumea fericită, nu acolo unde e masă mai plină cu cârnaţi, nici unde e bradul mai mare. Crăciun fericit tuturor!

Şi în ajunul Crăciunului, să cinstiţi un pahar şi în cinstea mea, că eu am să cinstesc în cinstea tututror 😀

P.S. Mai jos aveţi un filmuleţ special de Crăciun, din partea echipei Ilariant.

Acest articol a fost publicat în sarbatori, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

