Centurion (2010)

Singurele filme de acest gen (istorie, război, lupte, lupte de cucerire, dramă, soldaţi, luptători) care mi-au placut la fel de mult ca „Centurion” au fost „Robin Hood (2010)” şi „Gladiator (2000)„. Evident, sunt foarte puţine asemănari între aceste filme, însa în linii generale se aseamănă, şi exact genul ăsta de filme îmi plac mie.

Acţiunea filmului este plasată în anul 117 î.e.n. prezentând luptele dintre picţi şi romani. În urma unei ambuscade, aproape toţi soldaţii Legiunii a IX-a, condusă de generalul Virilius, sunt nimiciţi. Supravieţuitorii îşi riscă viaţa încercând să îşi salveze generalul, însă atrag asupra lor mai multe probleme, iar în final singurul supravieţuitor fiind soldatul Quintus Dias.

Finalul este neaşteptat şi surprinzător, oferind filmului un mare plus. Am să păstrez şi eu suspansul asupra finalului, pentru a nu strica farmecul filmului.

Un film imprevizibil şi captivant, cu o poveste interesanta, uşor monotona în anumite momente (uşor am zis), nu prea exact din punct de vedere istoric, scenele de luptă sunt puţin prea sângeroase si prea brutale. Ne sunt prezentate trădarea, răzbunarea, loialitatea şi prietenia. Un film care merită văzut.

Mai multe aflati urmărind filmul şi trailerul de mai jos.

Acest articol a fost publicat în filme, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Centurion (2010)

  1. PC-Fane zice:

    L-am vazut zilele trecute…nu e o capodopera dar mi-a placut…merita vazut

Lasă un răspuns

