Am pagina mea în calendar

Şi nu în orice calendar, ci în ”Calendarul chinezăresco-bloggeristic”. Mare fericire s-a abătut asupra mea de dimineaţă când am aflat că am câştigat concursul Chinezului, despre care vă spuneam aici. Deci fraţii mei, voi apărea într-un calendar. Aici aveţi lista cu toţi câştigătorii.

Partea frumoasă e alta. Eu am vorbit in comentarii cu Mona şi ne-am înteles să apărem amândoi pe aceiaşi pagină. Un mic complot. Chiar dacă noi nu ne-am mai văzut vreodata, nu am auzit unul de altul. Da aşai între bloggeri, ne întelegem de la prima întâlnire 🙂 Deci Mona, nu stiu cum facem, de fapt e problema Chinezului, da ne vom înghesui pe aceiaşi pagină.

Acum aştept felicitările!

Acest articol a fost publicat în chestii, d'ale mele, de pe net. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Am pagina mea în calendar

  1. Mona zice:

    Să ne trăim Florine. Lasă că spargem gura blogosferei cu pagina de martie. Oricum e singura care are doi câştigători. Restul sunt solitari… :)))))

Lasă un răspuns

