Spartacus: blood and sand (2010) – serial

Tradat de tara sa, aruncat in mijlocul sclavilor, Spartacus se renaste in pielea celui mai legendar gladiator al tuturor timpurilor. „Spartacus: Blood and Sand” este o reconstituire grafica si viscerala a vietii faimosului gladiator din Roma antica. Smuls cu forta din bratele iubitei sale si aruncat in arena luptelor pe viata si pe moarte, Spartacus are o singura misiune. El trebuie sa ucida tot ce ii sta in cale pentru a ramane in viata in aceasta lume in care coruptia, violenta, moartea si faima care nu fac decat sa ii alimenteze si mai mult dorinta de razbunare. Pasiunea pentru femeia pe care o iubeste il va ajuta in depasirea fiecarui obstacol, in aceasta poveste despre moarte, onoare si razbunare. (sursa)

În primul rând vă spun, cât se poate de serios, că nu ştiu să mă uit la seriale. E oficial declarat acum. Am mai spus aici şi aici acelaşi lucru, însă acum sunt convins.

Am văzut întreg serialul în două zile. Într-o seară am stat până pe la 4:30 şi am ajuns până la episodul 6. Iar a doua zi când m-am trezit nu m-am oprit până nu le-am văzut şi celelalte. 13 episoade de aproximativ 50 minute.

Ce să vă spun mai mult decât aţi aflat din descrierea de mai sus? Serialul merită urmărit. Ce ne oferă? Sânge, foarte mult sânge, de fapt foarte foarte mult sânge. Ecranul e acoperit la fiecare pas cu sânge. Scene de luptă sângeroase şi cam orice vă vine în minte când vă gândiţi la un film cu gladiatori. Foarte mult suspans, intrigi, razbunare, prietenii, trădări, dragoste, idile, puterea banilor, corupţie, moarte. Şi acum partea interesantă. SEX. Da, vedem foarte multe scene erotice. În fiecare episod apar cel puţin două scene erotice. Sânii sunt la fiecare pas, chiar şi în timpul luptelor din arenă.

Ei bine, urmăriţi cu încredere acest serial. Dar nu aşa cum am făcut eu. Luaţi cu măsură 🙂

Acest articol a fost publicat în filme, seriale, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Spartacus: blood and sand (2010) – serial

  1. PC-Fane zice:

    Cred ca o sa ma bag si io.
    PS. Mai bine se numea Spartacus: Blood and Sex

  2. MogaFlorin zice:

    =)) La asta nu m-am gândit 🙂 Dar acum că zici 🙂 Parcă ai dreptate =))

Lasă un răspuns

