Reverse graffiti

Nu prea m-am uitat la tv în ultima perioadă, doar la filme, documentare, ştiri. Şi de obicei şi astea rulează în fundal, adică eu fac altceva în timp ce merge şi televizorul. Tot aşa în treacăt am vazut azi pe Discovery un spot scurt în care era prezentat un stil (nou, cel puţin pentru mine) de „graffiti”. I se spune reverse graffiti (asta am aflat mai târziu). Nu se folosesc spray-uri, vopsele sau orice se utilizeaza in mod normal, tradiţional. De fapt, de aceea îi spune „reverse”, se curăţă pereţii, zidurile, de mizerie, pentru a crea diferite modele, forme. Ce m-a amuzat, asta după ce am văzut câteva filmuleţe de pe youtube, e faptul că poliţia are totuşi „treabă” cu aceşti artişti, când de fapt ei nu murdăresc, ci curăţă, paradoxal. Ba mai mult, într-un filmuleţ, la o săptămână după ce o fată scrisese câteva cuvinte pe un zid, folosind o periuţă de dinţi, acestea au fost acoperite cu vopsea.

Ei bine, după câteva căutări pe fratele google, am aflat cum se numeşte tehnica şi apoi am căutat câteva filmuleţe pe youtube. Aveţi mai jos câteva, chiar merită.

Acest articol a fost publicat în cultura, de pe net, interesante, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Reverse graffiti

  1. PC-Fane zice:

    N-am mai vazut/auzit niciodata de asa ceva dar mi se pare mai ok decat graffiti-ul facut cu spray/vopsele…

Lasă un răspuns

