Eli – Hey (Videoclip Oficial)

Hei 🙂 Eli apare din nou pe piaţa muzicală cu al doilea videoclip oficial (primul – „Eli feat Mark & George Hora – Fiecare face ce vrea”).

După ce anul trecut la sfârşitul lui septembrie a lansat melodia Hey, ieri (07.01.2011) am putut viziona şi noul videoclip. Nu pot să spun prea multe, poate pentru că melodia m-a lăsat făra cuvinte sau poate pentru că piesa îmi aminteşte de:

Vise, iubire, emoţii,
Pe care se pare că le ştim cu toţii.

Sincer, melodia şi mai ales versurile mă lasă fără cuvinte. 

Acest articol a fost publicat în muzica, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Eli – Hey (Videoclip Oficial)

  1. Pingback: Eli – Hey (Videoclip Oficial) - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Smile zice:

    Am luat o gura de aer curat cu melodia asta. Videoclip simplu dar placut, versuri geniale si o voce care se potriveste cu ele

  3. Mortu` zice:

    Am vazut si eu teaseru zilele trecute, nu am observat ca a dat drumul si la clip. E foarte tare piesa si clipul.

Lasă un răspuns

