Schimbări pe blog

În urmă cu ceva timp cineva mă întreba de ce nu am o modalitate de abonare prin email pe blog, la fel ca la vechiul blog. Am zis că o să rezolv problema asta însă am uitat şi nu am mai făcut nimic. Zilele trecute cineva mă întreba de ce nu am feed RSS pentru posturi şi comentarii. Aşa că azi m-am hotărât să rezolv ambele cereri.

Aveţi în dreapta sus, sub „căutare”, link pentru RSS – postări şi comentarii. Pe Google Chrome apar doar linii de cod când dau click pe link, însă am testat şi pe Firefox şi pe IE şi merge. Sper să meargă la toată lumea.

Am rezolvat şi abonarea prin email. Aceasta se află tot în dreapta sus. Dacă aveţi cont pe wordpress şi sunteţi logat va apărea textul acesta: „Pentru a primi pe email ceea ce scriu, trebuie doar sa dai click pe „abonare”.” şi va trebui doar să daţi click pe abonare. Dacă nu aveţi cont, va apărea mesajul: „Introdu adresa ta de email in campul de mai jos pentru a primi noutatile de pe blog.” După ce veţi introduce adresa vă rămâne de făcut doar să daţi click pe abonare. Asta am testat, merge.

P.S. De azi sunt la Oradea, începe faculta. Dacă vreţi să mă invitaţi la o pizza sau la o bere 🙂 de azi sunt aici.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Schimbări pe blog

  1. Pingback: Schimbări pe blog - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Mortu` zice:

    O poza la categoria WHO ? , in caz ca ne intalnim prin absurd la faculta =)

  3. MogaFlorin zice:

    Mortu 🙂 Am facebook 😛
    Dar dacă insişti o să pun şi poză 🙂

Lasă un răspuns

