Faptă bună pe ziua de azi

Eh, sunt un modest din fire 🙂 dar nu pot să nu vă împărtăşesc şi vouă ce am făcut eu azi. De fapt acuma seara. Veneam din oraş pe la 8:30 şi aşteptam autobuzul 14A în centru, lângă statuia lui Mihai Viteazu. Mai erau 9 minute până să vină autobuzul aşa că m-am pus să joc biliard pe telefon.

La un moment dat vine o doamnă în vârstă, cu un flacon de apă în mână şi cu încă unul în plasă. Abia mergea. M-a rugat dacă nu pot să îi duc apa până într-o casă la nu ştiu ce etaj, ca să nu stau după ea să pierd autobuzul. I-am zis că nu e problemă, nu mă grăbesc. Şi am mers aşa încet cu ea. Doamna era dotată, avea lanternă 🙂 Am intrat cu ea într-una din clădirile vechi din centru. Am urcat cu ea până sus, ea abia urca scările. Mi-a mulţumit şi mi-a urat an nou fericit 🙂

M-am simţit chiar bine după, şi am prins şi autobuzul 😀

Acest articol a fost publicat în d'ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Faptă bună pe ziua de azi

  1. darklorelei zice:

    un gest frumos. bravo! 🙂

  2. PC-Fane zice:

    O fapta buna…foarte frumos din partea ta:D…sunt chiar mandru de tine 😀

  3. Mortu` zice:

    eu mai mult ca sigur n-o ajutam. Bravo tie :))

  4. carina zice:

    bravo……bine ca pe tanti aia ai ajutat-o da pe mine nu………….nu te uit:P
    oricum bravo tie

  5. carina zice:

    Nu iti spune nimic fraza asta:”Nu stiu ca nici eu nu am facut!” iar rezultatul s-a vazut peste cateva zile.:P

  6. MogaFlorin zice:

    Nu recunosc nimic 😀

  7. Valahu zice:

    de apreciat gestul, e bine ca nu ai scris amanunt cu amanunt, ca poate iesea altceva

  8. Pingback: O fapta buna pe ziua de azi | Multumeste * net

Lasă un răspuns

