Orange Store Oradea, nişte profesionişti

Azi, după ce am ieşit de la facultă, am dat o fugă până în centru să îmi încarc cartela de Orange. Am zis să nu mai cumpăr cartele de la colţ de stradă şi să plătesc aiurea câţiva lei în plus. Aşa că m-am dus la Orange Store, ăla de lângă teatru, Iosif Vulcan colţ cu Republicii.

Toate frumoase, atât doar că era coadă până aproape de uşa. Ne servea un domn trecut uşor de prima, şi a doua, tinereţe. Nu că aş avea ceva cu cei mai în vârstă (chiar dacă ocupă locurile de muncă ale tinerilor), dar când vezi că nu se descurcă, de ce îl ţii acolo? Dacă se mişca mai repede nu ziceam nimic, foarte bine, bravo lui. Dar când vezi că stai 5 minute pentru 5 euro, e cam mult, mai ales că trebuie doar să dai numarul şi banu. Gata creditul.

P.S. Ar merge reglată şi uşa (sau sezorul) de la intrare, că trebuie să stai puţin în faţa ei ca să îţi simtă prezenţa.

Acest articol a fost publicat în comert, diverse, romania. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Orange Store Oradea, nişte profesionişti

  1. Mortu` zice:

    EU iti recomand homebank de la ING, in cateva secunde e gata tot. Eu il folosesc cu incredere.

  2. MogaFlorin zice:

    Mi-am facut recent cont la ING, dar nu aveam bani in cont. Stiam de facilitatea asta 🙂

Lasă un răspuns

