Oradea – între vechi şi nou

Astăzi am reuşit să realizez ceea ce mi-am propus de vreo două săptămâni. Nu v-am zis nimic despre asta dar aflaţi acum. Am găsit pe un forum fotografii realizate tramvaielor orădene între anii 1973-1980 de olandezul Hans Oerlemans. Mi-a plăcut foarte mult să văd cum arăta Oradea acum mai bine de 30 de ani aşa că le-am scris celor de la Tram Club România despre intenţiile mele de a prelua câteva fotografii. Au fost de acord şi le mulţumesc pe această cale.

Ei bine, ieri am reuşit să fac ceea ce mi-am propus. Adică sa fotografiez Oradea din aceleaşi unghiuri ca în pozele de acum 30 de ani. Mi-a ieşit în mare măsura, sper 🙂

Diferenţele le observaţi si voi. Maşini, mult mai multe maşini. De fapt doar maşini. S-a adăugat culoare peste tot, s-a mai construit, s-a modificat, s-a demolat. Dar zic să descoperiţi asta singuri.

Vă invit să vedeţi mai jos 10 fotografii, paralele între trecut şi prezent, între un oraş vechi şi un oraş nou. Putem să jucăm şi „găseşte diferenţele” dacă vreţi. Enjoy.










Acest articol a fost publicat în d'ale mele, fotografii, interesante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Oradea – între vechi şi nou

  1. Pingback: Oradea – între vechi şi nou - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. ankmoga zice:

    bravo! super!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Mortu` zice:

    de ce nu am putut trai si eu in perioada aia …
    poate cineva a vrut sa fiu blogger in 2011 :))

  4. MogaFlorin zice:

    :)) Ti-ar fi placut atunci?

  5. PC-Fane zice:

    In unele fotografii se observa schimbari…nu radicale dar mari as putea sa zic.Ti-a iesit bine oricum… bravo! 😀

  6. Vlad zice:

    bravooooooooooooooooooooooo…..
    bun jurnalist :*

  7. kissdaniela zice:

    super….cand ai timp de toate astea ?:D

  8. MogaFlorin zice:

    N-am 🙂 Îmi fac 😀

  9. andriipopa zice:

    Dacă aveai puţintică răbdare să prinzi şi tramvaiele în locurile unde ele mai circulă…

  10. MogaFlorin zice:

    Doar in doua poze nu am prins tramvai si mai exista linie pe acolo 😀 Plus ca nu asta era intentia mea, ca nu ma interesa faptul ca s-au schimbat sau nu tramvaiele in Oradea.

  11. Tik zice:

    San Francisco e mandru de tramvaiele vechi, noi ne aruncam memoriile la gunoi.

Lasă un răspuns

