Turistul (2010)

A fost miercuri, a fost zi de film, a fost … „Turistul (2010)”.

Frank Taylor (Johnny Depp) este sedus în tren de frumoasa Elise Clifton-Ward (Angelina Jolie) cu scopul iniţial de a se folosi de el pentru a distrage atenţia unor agenţi şi a unei bande de gangsteri de la bărbatul de care este îndrăgostit, Alexander Pearce.

A. Pearce este un infractor căutat în 14 ţări, după ce a furat banii unui mafiot.

Frank se trezeşte implicat în probleme foarte mari, într-un joc foarte periculos care îi pune viaţa în pericol.

Nici Frank şi nici frumoasa Elise nu se aşteptau să se îndrăgostească unul de altul, astfel că el nu o poate părăsi şi îşi pune viaţa în pericol din nou, pentru a o salva.

Problema e că nici Frank şi nici Elise nu sunt cine pretind că sunt, însă mai multe aflaţi vizionând filmul 🙂 Nu pot să stric farmecul.

Un thriller captivant, plin de mister si suspans. Ce mi-a plăcut cel mai mult la acest film a fost faptul că nu i-am putut anticipa finalul. La un moment dat mă gândeam: „Ce sec, ştim de la început că Frank se îndrăgosteşte de Elise, şi invers. Ea este în pericol, el o salvează şi trăiesc fericiţi până la adânci bătrâneţi. Halal film.” Însă nu e chiar aşa. Întreaga acţiune e captivantă, însă finalul este grandios. Pur şi simplu am rămas uimit.

Însă nu vă zic mai multe, pentru că aş strica tocmai ce are acest film mai bun. Greutatea cu care poţi anticipa finalul, ceea ce e de nepreţuit la un film în zilele noastre.

P.S. Este, de departe, unul din cele mai bune filme văzute anul ăsta. Şi credeţi-mă că în vacanţă am văzut destule. Cu siguranţă este unul dintre cele mai bune filme 2010. Merită văzut.

Acest articol a fost publicat în filme, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Turistul (2010)

  1. Intreb Orice zice:

    Suna bine dupa descrierea ta. Pare interesant si abia astept sa-l vad. Iti multumesc ca am ocazia sa intru undeva si sa ma interesez de un film.

  2. Gabi zice:

    Era cat pe ce sa-l vad si eu, dar au intervenit alte probleme.
    M-ai convins ca merita toti banii.

  3. MogaFlorin zice:

    Chiar merită! Părerea mea 🙂

  4. carina zice:

    Mai Florine ai zis deja prea multe de film.Ce frumos o fost cand ai descoperit ca nu sunt cine pretind?!mai,mai,mai:p

  5. ciresica zice:

    Ma indoiesc ca este un film care sa ma faca sa zic: WOW!!!! Pentru simplul motiv ca Angelina Jolie nu mi se pare o actrita stralucita. Are acelasi rol mereu de femme fatale si a cam expirat ideea. Cat despre Jonny Deep…
    Da! Eu sunt foarte pretentioasa la capitolul filme si putine sunt cele care ma impresioneaza cu adevarat.

  6. Cosmin zice:

    apoi tu ciresica nu o zic cu rau sau ceva…da esti cam fitoasa…jonny deep e un actor briliant care impresioneaza tot timpul cu performanta pe marele/micul ecran…dar totusi la partea cu angelina jolie trebuie sa fiu de acord 😀

  7. ciresica zice:

    @ cosmin: nu sunt fitoasa. Consider ca Jonny Deep nu este un actor nemaipomenit. Sunt altii de multe ori mai buni decat el. Joaca bine, dar nu cat sa ma impresioneze pana la lacrimi. Parerea mea.

  8. turistul zice:

    Am si eu o rugaminte… cred ca am perceput finalul intr-un alt mod… daca poate cineva sa-mi spuna parerea lui fata de final. Va multumesc!

Lasă un răspuns

