Globurile de Aur 2011

Cine a avut aseara timp şi/sau chef a putut urmări gala de decernare a Globurilor de Aur, ediţia 2011, numărul 68. Nu ştiu ce credeţi voi, însă, după umila mea părere, la aceste evenimente rareori câştigă filmele cu adevărat bune. Nu zic că niciodată, însă de cele mai multe ori nu. Publicitatea, afilierea diferitelor branduri, retele, nume, evenimente etc, şi genul extrem de comercial al unui film îl fac candidat pentru aceste premii.

The social network” a castigat 4 globuri de aur pentru cel mai bun film din categoria drama, cel mai bun regizor, scenariu si cea mai buna coloana sonora. Surprinzător aş zice, cel puţin pentru mine.

Voi ce credeţi, a meritat?

Aveţi aici mai multe detalii şi lista completă a câştigătorilor.

Acest articol a fost publicat în evenimente, filme, interesante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Globurile de Aur 2011

  1. Intreb Orice zice:

    De obicei Oscar este premiul care se acorda pe drepte. Dupa parerea mea. Acolo filmele care sunt premiate chiar merita vazute si revazute. La Globul de aur, am observat ceea ce observi si tu si multi altii cred: premiile merg in functie de brand. Esti renumit, merge filmul pe piata, esti castigator. Oricum am observat in general ca acei critici de film nu prea cad pe aceeasi unda cu simplii omani care urmaresc filmele. Continua sa vezi ce-ti place. Si nu tine cont de critici, premii……… atunci cand urmaresti un film. Intreaba Orice

  2. Andreea zice:

    eu as fi vrut sa ma uit, dar… am adormit:) era si o chestie gen live from the red carpet la care imi place sa ma uit, sa vad rochiile si alea alea;;)
    la chestiile astea nush ce sa zic… oricum cam majoritatea in primul rand se uita la bugetul filmului si aproape mereu sunt luate in calcul cele cu bugete mari. si mai apoi conteaza si numele actorilor/regizorilor. cateodata da, sunt categorizate pe drept ca niste flop-uri, dar cateodata se premiaza numele si prestatia mai buna a actorului in comparatie cu alta productie la care a luat el parte si nu in comparatie cu alti actori ce au avut roluri mai dificile si le-au interpretat si mai bine…

  3. MogaFlorin zice:

    Andreea 🙂 Ma uimesti, ce comentariu lung ai lasat :)) Oricum, faptul ca ai adormit nu ma mira 🙂 si nici faptul ca te-ai fi uitat la ceremonie doar pentru rochii si alea alea, femeile =))

  4. Gabi zice:

    N-am vazut nici „The social network”, nici secvente de la Globul de aur.
    Asa ca bag un off-topic: cum sa ai timp sau chef ca sa poti vedea gala? N-o poti vedea decat daca le ai pe amandoua.

  5. MogaFlorin zice:

    Nici eu nu am vazut. N-am avut nici timp şi mai ales nici chef 🙂

  6. Andreea zice:

    the social network sunt si eu curioasa sa-l vad.
    si nu m-am uitat numai pt rochii si alea alea, ci si pentru gala in sine>:P cred ca la oscaruri o sa stau treaza sa ma uit;))

  7. PC-Fane zice:

    Nu m-am uitat dar am vazut filmul si mi-a placut. Cat despre critici…nu dau doi bani…eu ma uit la ce imi place mie nu ce le place lor.

  8. Pingback: Oscar 2011 | Moga Florin

Lasă un răspuns

