Dependenţa de BLOG

Am citi în urmă cu câteva minute la Mortu’ pe blog despre un test care îţi arată cât eşti de dependent de blog, cică. El a făcut 82%, eu doar 77%. Mă asteptam undeva pe la 75% şi aşa a şi fost. Am răspuns cât se poate de sincer şi cred că testul e destul de aproape de realitate, aşa că vă sugerez să îl încercaţi.

77%

Apropo de dependenţă, Densia avea o vorbă azi. Întrebată fiind „- Tu, Denisa, ce v-aţi face voi, ăştia bolnavi cu Internetu’ şi dependenţi de el, dacă s-ar închide?” a răspuns: „- Ne-am face altu’!” Scurt pe doi.

Acest articol a fost publicat în amuzante, d'ale mele, de pe net, diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Dependenţa de BLOG

  1. ciresica zice:

    50% 😀 sunt mai putin dependenta fata de tine la capitolul blog 😀

  2. MogaFlorin zice:

    Eu aş zice că sunt dedicat 😛 nu dependent 😛

  3. Pingback: A fi sau a nu fi dependent. De blog. | aNDRIIpOPA's blog

  4. andriipopa zice:

    Dar eu cu 67% cum m-as numi?

  5. Mortu` zice:

    eu sunt tatal vostru 82% :))

  6. andriipopa zice:

    asta e adevarul…

Lasă un răspuns

