Facultatea de Ştiinţe Politice şi Ştiinţele Comunicării – Oradea

În sfârşit sunt acasă, la căldură, şi vă pot povesti liniştit despre proiectul la care am muncit (mult) alături de colegii mei în ultimele săptămani.

În primul rând să vă vorbesc despre proiect. La cursul de „Relaţii Publice” am avut de făcut semestrul ăsta o campanie de relaţii publice. Ne-am împărţit în grupe de 4-5 persoane şi fiecare grupă şi-a ales o anumită temă. Noi ne-am ales să realizăm o campanie de promovare a facultăţii la care studiem, mai exact „Facultatea de Ştiinţe Politice şi Ştiinţele Comunicării”. Trebuie neapărat să precizez că ideea a fost a mea 😀

A fost multă muncă şi am muncit atât pentru că am vrut să iasă bine. Pe lângă ceea ce veţi putea vedea voi mai jos (pliantul şi clipul video) am mai avut multe de făcut. O campanie are mai multe etape: analiza situaţiei, stabilirea obiectivelor, stabilirea bugetului, stabilirea calendarulu etc. Deoarece ne-am dorit ca totul să fie real, aveam nevoie de date concrete, aşa că am aplicat chestionare.

În primul rând am aplicat un set de chestionare la liceul „Mihai Eminescu” din Oradea, la două clase terminale. Ştiu că era necesar să mergem la mai multe licee, însă timpul a fost scurt.

Apoi am aplicat un alt set de chestionare la angajatori, adică cei care pe viitor ar putea oferi un loc de muncă studenţilor acestei facultăţi, pentru a afla şi părerea acestor insituţii despre studenţi. Mai exact: Prefectura Oradea, Consiliul Judeţean Bihor, ONG „Pro Polis”, TVS Oradea, Ziarul Spinul, Ziarul Jurnal Bihorean, PSD Bihor.

Pe baza acestor chestionare am realizat grafice in Excel pe care le-am prezentat la examen. Apropo de examen, evident că am luat 10 😀 Rezultatele sunt interesante, dar nu cred că ar vrea cineva să le vadă, drept pentru care nici nu le voi posta aici.

Am mai realizat şi o scurtă prezentare în PowerPoint, care va putea fi proiectată elevilor de liceu pentru informare şi promovare. Au fost multe date de interpretat, de scris analiza, obiectivele etc, însă vârful de lance al proiectului a fost clipul video.

La proiect am lucrat patru persoane, fiecare având ceva de făcut, chiar dacă de obicei lucram împreună. Însă, vreau să precizez că la montarea clipului am lucrat doar eu şi colega mea Pop Monica. Având în vedere că la sfârşitul prezentării toată lumea ne-a aplaudat, cred că a ieşit destul de bine 🙂

Înainte de a vă prezenta clipul (pe care l-am urcat pe youtube în 3-4 ore) vă invit să vedeţi şi pliantul, care va fi distribuit în licee. Enjoy!

Pliant: faţă
Verso

Clipul campaniei:

Acest articol a fost publicat în cultura, interesante, lungi, reclame, studentie, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Facultatea de Ştiinţe Politice şi Ştiinţele Comunicării – Oradea

  1. PC-Fane zice:

    E frumos, chiar imi place cum v-a iesit si clipul si pliantul cu detalii tot…ati facut treaba buna…felicitari!!! 😀

  2. Todea Camelia zice:

    Foarte frumos! A iesit fain,se vede k ati muncit… App,zecele ala e doar 4…stiai,nu? 🙂

  3. Todea Camelia zice:

    Sper sa ai dreptate! :>

  4. alex zice:

    superb……o facultate adevarata o experienta super…..super profesori:)…..

  5. Pingback: Mâine seară, un nou guest post | Moga Florin

Lasă un răspuns

