Şinteu 23.01.2011 (fotografii)

A revenit iarna, din păcate odată cu ea şi frigul. În Oradea sau Şimleu zăpada e destul de mică, însă ieri când am venit la Oradea, pe la Şinteu, am avut parte de nişte peisaje foarte frumoase.

Aţi mai avut parte de fotografii de pe Şinteu aici şi aici. Toate au fost frumoase, însă astea de acum mi se par cele mai reuşite, mai ales că am avut parte de soare şi cer senin. Enjoy.



















Acest articol a fost publicat în diverse, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Şinteu 23.01.2011 (fotografii)

  1. Copilu zice:

    Super tari pozele.

  2. ciresica zice:

    Cata zapada. Si aici este la fel, dar… parca una este zapada din oras si alta e zapada din padure

  3. tesoruccio49 zice:

    I-MI PLACE CUM SCRII,SE VEDE CA ESTI ARDELEAN,APOI AI DARUL POVESTIRI.
    DACA EXISTA TINERI CA TINE IN ROMANIA ,INSEAMNA CA NU ESTE TOTUL PIERDUT.BRAVO

  4. tesoruccio49 zice:

    DAR CE POZE FRUMOASE,CAND LE VAD MA PRINDE DORUL DE CASA!

  5. sorela zice:

    bv fratelo

  6. Pingback: În caz de ai ratat…(1) « Copilu Blog

Lasă un răspuns

