Calendarul chinezăresco-bloggeristic

Ieri mi-a venit calendarul, de fapt a venit pe adresa de acasă, eu nici măcar nu l-am văzut încă live, am să îl văd azi. Cum ce calendar? Cel pentru care am participal la concursul ăsta şi am câştigat luna Martie alături de Mona, alături de care apar pe cea mai frumoasă pagină din calendar 😀 Modest sunt.

Acuma ziceţi si voi, nu suntem o echipă de nota zece? După cum zice şi ChinezuCând participi ca echipă, totul iese calumea 😀 Martie vă aparţine un an de zile 😀

Îi mulţumesc din nou chinezului, mulţumesc tiparo.ro şi nu în ultimul rând curierului de la CRX (apropo, se pare că există viaţă după fancourier), care a avut răbdare cu mine, chiar dacă l-am învârtit puţin, eu fiind în Oradea, el în Şimleu şi nu avea la cine lăsa coletul.

Împart calendarul cu:

Ianuarie: Corina Anghel
Februarie: Alex Bartiș
Martie: Mona şi EU 😀
Aprilie: Laurențiu Elena
Mai: Urbankid
Iunie: Mironeasca
Iulie: DrCriss
August: Giulie
Septembrie: MihaelaDr
Octombrie: Toane
Noiembrie: Vlad Chichișan
Decembrie: Burli

Îi felicit pe toţi din nou şi mă bucur că împărţim acelaşi calendar, şi mai ales mă bucur că împart aceaşi pagină cu Mona.

P.S. Mai jos aveţi toate pozele.

P.S.1. Dacă am greşit vreun link daţi un semn, au fost multe.

Acest articol a fost publicat în chestii, concurs, d'ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Calendarul chinezăresco-bloggeristic

  1. Law zice:

    tare a iesit…eu nu l-am luat inca….

  2. mihaeladr zice:

    Si mie mi-a placut. Eu mi-am propus sa va descopar pe fiecare odata cu inceputul fiecarei luni. Dar parca e prea mult pana in decembrie. O sa vad.

  3. mihaela45 zice:

    Pacat ca nu ai impartit calendarul si cu mine,doar avem acelasi nume ,difera doar parola ,si cu siguranta anii.
    Iti doresc un an bun si prolific!

  4. Felicitari, colegule de calendar! 🙂

  5. DrCriss zice:

    Felicitări! Și mie mi-a venit calendarul de ceva timp, dar nu am scris despre asta. Mi-a fost lene 🙂

Lasă un răspuns

