Cinci taguri care definesc blogul meu

Citeam azi la Mortu’ pe blog, o postare care ar fi cică pentru bloggeri. Dar pot să îşi dea cu părerea, după cum spunea şi el, şi cei fără blog.

Cică ar trebui să spun cam care ar fi tagurile (~cuvinte cheie) care reprezintă cel mai bine blogul meu.

Cam astea: amuzant, fotografie, ştiri, personal, video

Voi ce ziceţi? Dacă nu aveţi blog puteţi să vă daţi cu părerea despre al meu 🙂

Acest articol a fost publicat în bloggeri, de pe net, diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cinci taguri care definesc blogul meu

  1. Pingback: Cinci taguri care definesc blogul meu - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Mortu` zice:

    power to personal blogs !

  3. PC-Fane zice:

    „Cam astea: amuzant, fotografie, ştiri, personal, video”

    Chiar te reprezinta 😀

Lasă un răspuns

