Movie night – (Season of the Witch 2010)

A fost miercuri, a fost zi de film. Nu încalc tradiţia chiar dacă mâine de dimineaţă am examen, chiar dacă abia am venit de acasă şi sunt cam obosit de pe drum. Am mers direct la film. Nu prea am avut de unde alege, aşa că am văzut Season of the Witch (2010).

Filmul nu pot să zic că a fost rău, e chiar ok. Însă nu m-a impresionat cu nimic. Nicolas Cage nu m-a impresionat cu nimic.
Ca să nu zic că e un film slab, pot spune că merită văzut o singură dată. Atât, mai multe nu am de spus.

Poate doar pentru fete e ok. Blonda 🙂 nu ştiu dacă a văzut trei sferturi din film, că în majoritatea timpului era cu mâna la ochi în timpul scenelor violente şi când vedea grozăviile alea pe acolo. Deci fetelor, dacă vreţi să vedeţi un „soft horror” (ce termen), e numai bun.

Plasata in secolul al XIV-lea, actiunea filmului se centreaza in jurul unui cruciat care se intoarce alaturi de camaradul sau in orasul natal, doar ca sa descopere ca acesta a fost devastat de ciuma neagra. O biserica asediata, care considera vrajitoria vinovata de napasta, le comanda celor doi cavaleri sa transporte o vrajitoare la o manastire, unde calugarii vor tine un ritual in speranta ca vor pune capat epidemiei. Un preot, un cavaler indurerat, un pungas si un tanar curajos ce viseaza sa devina cavaler isi unesc fortele intr-o misiune care va decide in final soarta vrajitoarei. (sursa)

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, filme, studentie, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

