Oscar list

Am reuşit să văd jumătate din filmele nominalizate la Oscar pentru „cel mai bun film”.

Din perspectiva mea, până acum topul arată cam aşa:

1. Black Swan
2. Inception
3. Winter’s Bone
4. The kids are all right
5. The social network

Astea le-am văzut. Cât de curând am să vă vorbesc despre Inception, The kids are all right şi Black Swan. Despre „Winter’s bone” v-am povestit aici. Toate sunt filme foarte bune (excepţie „The social network”) şi merită văzute. Acum urmează să văd şi celelalte filme şi să aleg un câştigător din perspectiva mea, de amator.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, evenimente, filme. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Oscar list

  1. Pingback: Black Swan (2010) | Moga Florin

Lasă un răspuns

