Poker night

Având în vedere că am scăpat de stresiune, trebuia să sărbătorim cumva momentul. Aşa că ne-am adunat la un poker, la o poveste (sunt multe de povestit după sesiune), la o bere, o sămânţă, alea alea.

Cum a decurs seara nu are rost să vă povestesc, de fapt nici nu vreau 😛 însă trebuie neapărat să vă arăt ce ne-a trecut prin cap la un moment dat. Explicată, „chestia”, sună cam aşa. Se ia o lumânare, un pachet de chibrite şi puţină răbdare. Apoi, se aprinde chibritul, după care şi lumânarea. Se stinge lumânarea şi se încearcă reaprinderea ei de la distanţă (2cm). Teoretic, flacăra ar trebui să meargă pe fum şi să aprindă fitilul.

Aseara nu am avut la mine decât telefonul, aşa că a iesit o filmare destul de neclară. Dar credeti-mă 🙂 suntem foarte funny. Filmul de aseara nu l-am editat deloc. Vroiam să pun nişte scene în slow motion dar nu se vede prea bine.

În schimb, dimineaţă când m-am trezit (din somn, cârcotaşilor), am filmat din nou cu aparatul. Mai multe detalii aveţi mai jos.

Bun. Deci primul filmuleţ este cel de aseară. După cum am spus nu am editat nimic, deci sunt cam nouă minute în total. Dacă aveţi timp şi chef, merită vizionat tot, dacă nu, fazele care au ieşit sunt la minutele: 0:33 / 1:37 / 1:50-2:10 / 2:33 / 3:25 / 8:50 / 9:12. Oricum, noi suntem foarte funny =))

Al doilea film este ce am făcut eu de dimineaţă.

Iar al treilea este in slow motion. Faza care a ieşit cel mai bine şi care se vede super. Chiar la sfârşit, când merge foarte încet, se vede clar cum se duce flacăra pe fum.

Acest articol a fost publicat în amuzante, chestii, d'ale mele, diverse, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Poker night

  1. PC-Fane zice:

    Ti-a iesit destul de bine si varianta slow-mo se vede ok :D…eu cand am incercat prima oara a fost distanta cam de 10 cm pe diagonala, dar mi-a iesit doar o singura data asa…

  2. bj zice:

    arde uite cum arde :). aaa bine de stiut ca ai imprimanta :))

Lasă un răspuns

