Să mai şi citim

M-a luat aşa un chef de citit, de nici mie nu îmi vine a crede. Probabil că după sesiune, după ce am învăţat forţat chestii, să le zicem doar „neinteresante”, probabil simt nevoia să citesc şi ceva care să merite citit.

N-am mai citit o carte de … ceva vreme. Ultima data citisem ceva de Dan Brown, nu mai reţin exact ce. Aşa că azi am tot întrebat în stânga şi în dreapta, cam ce aş putea citi. După câteva ore de dezbateri am hotărât, „Pactul cu diavolul – de Jack Higgins.”

Voi mai citiţi? Dacă da, ce? Caut în continuare cărţi intersante de citit deci sunt deschis la sugestii.

Acest articol a fost publicat în carti, cultura, d'ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Să mai şi citim

  1. George zice:

    Cateva carti misto de care imi aduc aminte acum: Şotron de Julio Cortazar, Jocuri ale vârstei târzii de Luis Lander, Căpitani curajoşi de Rudyard Kipling, Flăcările de Radu Tudoran

  2. zazyi zice:

    eu sunt in faza in care trebuie sa citesc Ion dar nu vreau nici in ruptul capului :))
    eu vreau sa citesc Jane Eyre=)) sa ma lase in pace cu Ion al lor =))

  3. MogaFlorin zice:

    Mersi George.

    Zazyi, dacă trebuie, trebuie. Am trecut şi eu prin faza aia.
    P.S. Uita-te la film :D:)

  4. skykery zice:

    Eu recitesc poeziile lui Eminescu, imi plac foarte mult . De altceva nu prea am mai avut timp .

  5. zazyi zice:

    o sa ma uit si la film dupa ce termin intr-un final de citit :))
    acum am ajuns la glasul iubirii 😀

  6. aNDRIIpOPA zice:

    „… prostii pe copil…” *

  7. Ai gusturi, frumoasa rau cartea. Spor la citit!

  8. carina zice:

    Mai Florin lasa copiii sa citesca,tre sa fie macar 2 sau 3 intr-o clasa care sa citeasca romanele cerute in programa.Doar sti ce va plictiseati voi la ore cand ora de ora ma punea profa sa va povestesc actiunea romanelor.
    Ii frumos romanul Ion mai alea Glasul iubirii,cel putin mie mi-a placut.

Lasă un răspuns

