Nikon Coolpix L110

Nikon Coolpix L110 e noul meu aparat, tocmai ce l-am primit. Mi-am dorit ceva low-budget dar care să fie cât de cât ok, ceva pentru începători. Aşa că după ce am comparat oferta de aparate compacte, m-am decis într-un final asupra acestui aparat.

L-am comandat de la eMag, aceştia fiind la fel de profesionişti cum îi ştiam. L-am comandat ieri şi azi a şi venit, împreună cu cele trei cadouri: baterii+încărcător, card de 4Gb şi geantă (husă).

Doar ce l-am butonat puţin deci nu ştiu ce poate, însă am să revin pe seară cu fotografii 😀 De acum înainte tot ceea ce va apărea pe acest blog în materie de fotografii va fi făcut cu acest aparat, Nikon Coolpix L110.

Mai jos aveţi câteva fotografii cu aparatul şi cadourile primite.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, fotografiere, gadgets. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Nikon Coolpix L110

  1. xtall zice:

    Fain ca au bagat acumulatori clasici.
    Eu sunt curios cu ISO? , am un P110 si pana la ISO400 e OK, peste, nu.
    Asta cum e?

  2. Pingback: Macro foto | Moga Florin

  3. Mortu` zice:

    poze cat mai multe si mai clare 🙂
    sa-l stapanesti fara incidente.

  4. Salut,
    Si eu sunt interesat de un astfel de aparat, insa din cate vad parerile sunt inpartite, care este parerea ta dupa teste?

    • MogaFlorin zice:

      Am văzut şi eu, înainte să îl cumpăr, că părerile sunt împărţite în ceea ce priveşte aparatul. Însă comparând oferta am ales nikon până la urmă.

      Nu prea am reuşit să îl testez prea mult, majoritatea pozelor au apărut şi pe blog. Eu sunt mulţumit de el. La banii ăştia zic că e un aparat foarte bun pentru începători. Dacă nu te grăbeşti prea tare, cam în două săptămâni am să fac un review despre el. Până atunci încă experimentez. Dar per total e un aparat bun. Deocamdată nu am nimic de reproşat.

  5. Pingback: A venit primăvara la Oradea | Moga Florin

  6. Pingback: Eclipsă totală de lună 15-16 iunie 2011 [foto] | Moga Florin

Lasă un răspuns

